YouTube yeni bir reklam modelini devreye sokuyor

YouTube, Yeni Reklam Formatlarıyla Dikkat Çekiyor

YouTube uygulaması normal kullanımdaki reklam işleyişi ile zaman zaman gündeme geliyor. Daha önce süreleri uzatan ve aralara serpiştirilen reklamlar ile denemeler yapan firma, bu sefer de videonun en çok izlenen anlarını odağına alacak. Videonun en çok izlenen anının hemen sonrasında “Peak Points” adlı verilen yeni bir reklam formatı devreye girecek.

Şirket yeni reklam formatını New York’ta yaptığı Upfront sunumu sırasında açıkladı. Aslında bu reklam işleyişini TV’lerde izlediğimiz dizi ya da yarışma anlarına benzetebiliriz. Tam en heyecan verici anlarda giren reklamlar, Youtube tarafında ise en çok izlenen nokta ile bir araya getirilmiş.

Peak Points, YouTube videolarını analiz etmek ve en yüksek izleyici etkileşimine sahip olduğuna ya da duygusal olarak en etkili olduğuna inandığı anları belirlemek için Google’ın Gemini yapay zekasından yararlanacak. Bu anların belirlenmesinin ardından reklamın hemen yerleştirilmesi önerilecek.

Point Peaks sisteminin ana amacı aynı zamanda reklam verenlerin de en çok dikkat çeken ana ulaşabilmesini sağlamak. Böylelikle izleyicilerin yüksek duygusal durumlar yaşadığında, bunun reklamların daha iyi hatırlanmasına yol açtığına inanılıyor. Diğer taraftan izleyicilerin heyecan verici an sonrası reklamı izlemeye devam edeceklerine inanılıyor olsa da birçok kullanıcının reklamın bir an önce bitmesini isteyeceği için sistemi sinir bozucu bulma ihtimali var.

YouTube ayrıca bu etkinlikte başka bir reklam formatını daha duyurdu. Bu formatta ise kullanıcıların bir reklam sırasında, ilgili ürünlere göz atıp satın alabilecekleri, alışveriş yapabilecekleri bir akış düşünülüyor.

Related Posts

New York borsası düşüşle açıldı (15 Mayıs 2025)

Açılışta Dow Jones endeksi, yüzde 0,65 azalarak 41.777,98 puana düştü. S&P 500 endeksi yüzde 0,39 kayıpla 5.869,82 puana, Nasdaq endeksi ise yüzde 0,6 gerileyerek 19.031,24 puana indi. Hafta başında ticaret savaşı endişelerinin hafiflemesiyle destek …

İnşaat üretim endeksi aylık bazda düştü

Mart ayında inşaat üretimi yıllık bazda yüzde 10,5 artış göstererek sektörde güçlü bir büyümeye işaret etti. Ancak aylık bazda yüzde 2,5’lik düşüş, sektörün kısa vadeli ivme kaybına işaret ediyor.

Altın bir ayın en düşük seviyesinde: Gram ne kadar oldu?

Altın bir ayın en düşük seviyesinde: Gram ne kadar oldu?

Ev kadınları için emeklilik hazırlanıyor

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, AK Parti TBMM Grup Toplantısı öncesinde, gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Mevduat faiz oranları son dört ayın zirvesinde: 5 milyon TL’nin getirisi fırladı

Son haftalarda yükselişe geçen mevduat faiz oranları, Merkez Bankası’nın Türk Lirası’na geçişi teşvik edici adımlar atmasıyla dikkat çekiyor. 2025 yılının ilk aylarında düşüş eğiliminde seyreden faizler, Mart ayında alınan yeni kararlarla hızlı bir artış gösterdi. Bugün itibarıyla, TL mevduat faiz oranları son dört ayın en yüksek seviyesine ulaştı ve bankalar arasındaki rekabet de daha cazip faiz oranlarına zemin hazırladı. 5 milyon TL’nin 6 ay vadeli mevduat faiz getirisi de fırladı…

70.yılında Ay’a ulaştı

Bu yıl 70’inci yaşına giren Arçelik, üretim ve teknolojide atak peşinde. İddialı rakamlara ulaşan şirketin imza attığı toplam üretim üst üste geldiğinde adeta Ay’a yolculuk tamamlanıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir